روش تحقیق و پژوهش

باسلام و خوشامدگویی خدمت کابران گرامی این وبلاگ جهت مطالعه و بررسی در روش تحقیق مدیریت ایجاد شده است.

روش تحقیق و پژوهش

باسلام و خوشامدگویی خدمت کابران گرامی این وبلاگ جهت مطالعه و بررسی در روش تحقیق مدیریت ایجاد شده است.

پرسشنامه کارآفرینی اجتماعی

پرسشنامه کارآفرینی اجتماعی کارکنان مشتمل 36 سوال است که وضعیت کارا،رینی اجتماعی سازمان را به طور کلی مورد سنجش قرار می­دهد. هر میزان امتیاز مکتسبه بیشتر باشد، کارآفرینی اجتماعی وضعیت خوب و مساعدی دارد و هر میزان امتیاز مکتسبه کمتر باشد وضعیت قابل بهبودی دارد.  

 

ردیف

سوالات

خیلی کم

کم

متوسط

زیاد

خیلی زیاد

1

سازمانی را که برایش کار می­کنم درک می­کنم و نسبت به آن مسئولیت­پذیر و پاسخگو هستم.

 

 

 

 

 

2

از منابع کمیاب سازمانی در هنگام وضعیت اضطراری به بهترین وجه استفاده می­کنم.

 

 

 

 

 

3

همواره سعی دارم تا با نگاه درست مسائل و مشکلات سازمانی را به عنوان فرصت ببینم.

 

 

 

 

 

4

در برابر موقعیت­های مبهمی که ناشی از خلاقیت و فکر نو و بکر است، صبور و بردبار هستم.

 

 

 

 

 

5

به منظور حفظ و ایجاد ارزش­های دینی جامعه، برای خودم مجموعه­ای از ماموریت­ها تعریف کرده­ام.

 

 

 

 

 

6

در تنظیم و تامین بودجه­ی مربوط به انجام امور، در پی روش­های نوآورانه و خلاقانه هستم.

 

 

 

 

 

7

من و همکاران /به منظور دستیابی به پیشرفت­های پایدار در جامعه، در پی تغییرات هدفمند هستم.

 

 

 

 

 

8

سعی دارم تا با نگاهی درست و انتقادی نتایج و پیامدهای مدیریتی فعالیت­ها و اقداماتم را مورد ارزیابی قرار دهم.

 

 

 

 

 

9

در هنگام تصمیم­گیری و اجرا تصمیمات صرفاً به بهبود مسائل موجود در اجتماعی نمی­اندیشم.

 

 

 

 

 

10

هنگامی که با موضوعی مبهم و تامل برانگیز مواجه می­شوم، به جای برداشتن و کنار زدن آن، به فکر غلبه بر آن هستم.

 

 

 

 

 

11

هنگامی که با صحنه­ای مواهجه می­شوم که خطرات احتمالی برای متصور می­شوم، آن را به خوبی تحت کنترل و مدیریت خویش در می­آورم.

 

 

 

 

 

12

من نگاهی به شکست­هایم کاری و زندگی به عنوان یک تجریه­ای است که باعث افزایش یادگیری من می­شود.

 

 

 

 

 

13

نگاه من در ایجاد ارزش میزان تاثیرگذاری اجتماعی (Social Impact) است نه سود و منافع حاصله.

 

 

 

 

 

14

سعی دارم تا با یک نگاه سیستماتیک، نتایج و پیامدهای اجتماعی فعالیت­هایم را مورد ارزیابی درست و صحیحی قرار دهم.

 

 

 

 

 

15

یکی از اصلی­ترین هدف­هایم در ارائه افکار بکر و نو کاهش نیازهای اجتماعی جامعه­ام است.

 

 

 

 

 

16

آگاهی کاملی میزان اثربخشی از متدها و روش­های تغییرات اجتماعی دارم.

 

 

 

 

 

17

سعی دارم تا همواره ورودی، فرآیند و جریان فعالیت و اقداماتم را مورد ارزیابی قرار دهم.

 

 

 

 

 

18

به منظور رفع نیازهای اجتماعی مردم جامعه­ام، تلاش و پشتکار زیادی دارم.

 

 

 

 

 

19

به هنگام حل مشکلات  و مسائل اجتماعی کشور و جامعه­ام، به ریشه و مسبب الاسباب مشکلات توجه کافی و وافی دارم.

 

 

 

 

 

20

خطرات احتمالی­ای که ارزش سهام سازمان و سهامداراتن مورد تهدید قرار می­دهد را می­شناسم و در رفع این تهدیدات قدم­های جدی بر می­دارم.

 

 

 

 

 

21

ایده­هایی که در خصوص موضوعات مطرح شدهاست با روشی بکر و نوآورانه در موقعیت­های جدید و در زمان­های مختلف به کار می­گیرم.

 

 

 

 

 

22

در جذب و به کارگیری منابع تدابیری را اتخاذ می­نمایم که به اجرای اهداف اجتماعی کمک شایانی می­نماید.

 

 

 

 

 

23

سعی دارم تا با یک نیازسنجی دقیق و جامع نیازهای دقیق افراد و جامعه را به طور دقیق و صحیح بشناسم.

 

 

 

 

 

24

هنگامی که فعالیت و اقدامی را انجام می­دهم همواره سعی دارم تا یادگیری و پیشرفت را سر لوحه کارهایم قرار دهم.

 

 

 

 

 

25

در جذب منابع مالی و غیر مالی خویش را صرفاً محدود و متهد به مقررات و رویه­های قانونی نمی­نمایم.

 

 

 

 

 

26

سعی دارم تا با تدبیر و آینده­نگری، اقدامات جدی در خصوص رفع نیازها و مسائل مردم به انجام برسانم.

 

 

 

 

 

27

سعی دارم تا با ارائه و کاربست الگوی مناسب و صحیح نتایج و پیامدهای مالی و غیر مالی فعالیت­هایم را مورد بررسی و وارسی قرار دهم.

 

 

 

 

 

28

سعی دارم در سازمان تا تعادل و توازنی بین ارزش­ها و نیازهای جامعه و نیازمندی­ها و خواسته­های سهامداران ایجاد نمایم.

 

 

 

 

 

29

هدف اصلی و ماموریت اصلی بنده در سازمان ایجاد پیشرفت­های اجتماعی است و نه صرفاً کسب و دستیابی به منافع مادی.

 

 

 

 

 

30

هدف از انجام کار در سازمان ایجاد ارزش افزوده واقعی و پیشرفت برای اجتماع خودم هستم.

 

 

 

 

 

31

با نگاهی کل­نگر و جامع الاطراف خطرات احتمالی تصمیمات و اقدامات را سنجیده و زیان­های هر عمل و تصمیم را می­سنجم.

 

 

 

 

 

32

مهارت خوب و زیادی در جذب منابع مالی از طرق مختلف می­باشم.

 

 

 

 

 

33

سعی دارم منابع کمیاب و نایاب را برای همکارانم به اشتراک گذارم تا بدین طریق آنان در رفع نیازهای جامعه نیز قدم بر دارند.

 

 

 

 

 

34

مدیران و کارکنان در سرمایه­گذاری­های اجتماعی سازمان، در پی سود بلند مدت  می­باشند.

 

 

 

 

 

35

سعی دارم تا با یک برنامه­ریزی درست و سازماندهی خوب، محدودیت منابع ذهن مرا از انجام امور سازمانی مشغول خود نسازدو

 

 

 

 

 

36

همواره سعی دارم تا با نگاه به محیط اطراف و اجتماع فرصت­ها و زمینه­های جدید جهت انجام یک کار جدید و بکر را به کار گیرم.

 

 

 

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.